تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

دیدار بشار اسد با فرستاده ویژه پوتین 

بشار اسد با فرستاده رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر خارجه این کشور در دمشق دیدار کرد.

کد خبر: ۱۲۶۲۴
۰۹:۳۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - در دیدار بشار اسد، رئیس‌جمهور روسیه با الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و سرگئی ورشنین، معاون وزیر خارجه این کشور، درباره تحولات سوریه و روند تشکیل کمیته قانون اساسی صحبت شد.

لاورنتیف از تعامل مثبت دمشق با روند سیاسی، استقبال و تأکید کرد این کار باعث می‌شود تا برخی کشورها که برای ممانعت از پیشرفت در روند سیاسی تلاش می‌کنند و می‌خواهند بعدا مسئولیت آن را به دوش دمشق بگذارند، بهانه‌ای نداشته باشند.

اسد نیز در این دیدار تأکید کرد: برخی کشورهای منطقه و کشورهای غربی در روند سیاسی مداخله کرده و برای تحمیل خواسته خود بر سوری‌ها فشار می‌آورند و همین مسئله موجب کارشکنی در روند سیاسی می‌شود.

وی گفت: ما با تمامی کسانی که اراده واقعی برای از بین بردن تروریسم دارند همکاری می‌کنیم و در عین حال به حق خود درباره اجازه ندادن به طرف‌های خارجی برای مداخله در امور داخلی پایبندیم.

اسد گفت: بازگشت سوری‌ها به کشورشان هدف اصلی و اولویت دولت است.

لاورنتیف نیز نتایج سفرش به کشورهای عربی قبل از سفرش به دمشق را ارائه کرد و گفت: ما از طریق این تحرکات دیپلماتیک برای تبادل نظر درخصوص مسائل منطقه به ویژه روند سیاسی سوریه و جنگ علیه تروریسم تلاش می‌کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی